donderdag 29 augustus 2013

Een lange reis.


Lieve bloggers,


Mijn familie kwam me een tijd geleden bezoeken in Australië. Een goed idee om dus eens heel australië door te trekken met een rugzak. Het hardste van weg van huis zijn is.. nou ja je huis missen..

Laurie & Ik.

 Omdat Laurie niet geloofde dat ik ook in Australië aan sport doe...

We bezochten het geweldige Bondi.

Het uitzicht van op mijn kamer...

Plezier op het surfers paradise.
(ps: ja ik leer surfen, maar het gaat nog traag...)

De rest van de fotos volgt later.. last van een jetlag!

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke foto's! Ik zou ook nog graag eens willen leren surfen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, een jaar al! Familie achterlaten lijkt me ook heel moeilijk, maar het is super fijn dat je met je vriend bent. Maar je kan ze gewoon niet even opzoeken natuurlijk.. gelukkig hebben we tegenwoordig wel Skype :) dan kan je elkaar nog een beetje zien. En wat super dat je familie langs kwam :) + wat heb je een praaaachtig uitzicht vanaf je kamer! Waaaauw!
    Ik ben 4 jaar en een paar maanden samen :) de tijd vliegt! Het klinkt echt al zo lang, haha. En jij? :)

    BeantwoordenVerwijderen