dinsdag 20 augustus 2013

De start.

Hallo lieve bloggers,

Mijn naam is Marie Hendrix.  Ik ben geboren op 8 oktober 1992 in Hasselt, Belgium. Na enkele jaren verhuisde ik richting Asselt, Nederland. Gelukkig leek het nog een beetje op elkaar hé :)
Nou om verder te gaan met mijn verhaal.. Als student in het middelbaar had ik het gevoel dat ik iets miste.. een leegte, maar niemand kon mij vertellen wat ik miste in mijn leven..




Tot ik op een dag in contact kwam met de uitwisselingsorganisatie AFS. Dit veranderde mijn hele leven. Ik vertrok voor een jaar naar Denver, Colorado in de United states of America. Wel dat ging allemaal heel lekker en ik genoot van elk moment daar. Mijn leven veranderde compleet. Maar het mooiste moest nog gaan gebeuren. Ik ontmoete de leukste jongen. "Matthew ". We werden smoorverliefd en alles veranderde helemaal. Het enige nadeel was dat wanneer ik weer naar huis ging, hij dat ook zou doen. En helaas woonde hij niet in de states maar in het verre Australië.


Mijn gastgezin in Amerika




Na enkele jaren heen en weer te reizen tussen Sydney en Amsterdam( waar ik mijn studie vertaler wou afmaken) besloot ik mijn hele leven om te gooien en te verhuizen naar Sydney. Intussen woon ik een jaar in Sydney en het wordt elke dag beter en beter...


Met deze intro wil even zeggen dat mijn blog volledig zal gaan over mijn geweldige leven in Australië :)

1 opmerking: