woensdag 21 augustus 2013

I have never seen a whale before.


Mijn eerste maanden in Australië waren geweldig spannend. Je hoort veel over landen en stiekem had ik toch wel vooroordelen. Ik besloot dat het dus tijd werd om die vooroordelen van de baan te vegen.
Nou dat was veel simpelder dan ik dacht. Je doet lekker wat gekke dingen, je reist rond door het land en leert nieuwe mensen kennen. Helaas was ook heimwee een deel van mijn ervaring. :) daar kom ik later nog eens op terug.

Maar dus was mijn vriend en zijn gezin een gezellige babbel aan het houden toen het gesprek plots over walvissen ging. Nou ik woon niet bepaald dicht bij de zee en ik denk ook niet dat een walvis vaak langs komt aan het strand in Nederland of België :) dus reageerde ik simpel.
" Ik heb nog nooit een walvis gezien van dichtbij ". De familie reageerde verbaasd. Nog nooit?
En dus besloot Matthew om mij mee te nemen naar de walvis..


Met als reactie. " I never told you it would be alive. ' Ik heb dan toch lekker een walvis gezien voor de eerste keer in mijn leven. Ook al was hij dan niet meer in leven.

Tot hoors,
Marie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten