dinsdag 5 november 2013

Hier zijn we weer..


Hallo allemaal,

Ik heb enkele dingen te vertellen, eerst een vooral mijn excuses aan Sanne voor het niet afwerken van de foto challenge. Er kwam plots heel wat tussen in mijn leven waardoor ik gewoon de tijd niet vond om die foto's te maken. Maar ik heb wel heel leuke resultaten gezien op andere blogs.

& Dan nu een update in mijn leven..  Zoals jullie weten of misschien ook niet heb ik besloten terug naar de universiteit te gaan. We hebben er lang over nagedacht waar ik dat nu eigenlijk zou doen. In Australië, België of Nederland. Omdat mijn oma laatste tijd zo moeilijk had met mijn vertrek besloten mijn vriend en ik dat ik in Nederland zou studeren maar regelmatig terug keren naar Australië, dus op dit moment moet ik iedereen die mijn blog volgt voor mijn verhalen als Australische een beetje teleurstellen. Maar met kerst trek ik waarschijnlijk al terug naar Melbourne.


Dan nu een beetje foto's delen met de blogwereld. Ik en mijn lieftallige boyfriend zijn werkelijk sexy in onze outfits. Die hoge brug die minder hoog lijkt op de foto is dus degelijk de brug waar wij met al onze moed afgesprongen zijn. De diepte in. Jemig, dat was het engste ding dat ik ooit in mijn leven heb gedaan...

Mijn oma was zo blij om mij en mijn zus nog eens samen op de foto te krijgen, dus daar moesten wij dan ook een bewijs van hebben. Ik ben dolblij om terug meer tijd te spenderen met mijn familie want zo ver wonen (letterlijk: de andere kant van de wereld) maakt het soms wel moeilijk.

Nu heb ik dan wel één groot ander probleem. Nu moet ik mijn prachtige vriend missen die in Melbourne zit terwijl ik mijn broek verslijt op de universiteit. Wel dat was een voorlopige update in mijn leven. Ik laat gauw weer van mij horen. :)

Xx Marie!


3 opmerkingen:

  1. Zeker geen makkelijke keuze maar geniet van de leuke momenten met je oma en aftellen naar de kerstvakantie maar...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aww dat moet moeilijk zijn! Maar ik vind het wel een hele moedige beslissing :) Nee, ik stond gewoon in een wafelkraam :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zal geen makkelijke keuze geweest zijn! Uitkijken naar... Dapper dat jullie daar vanaf gesprongen zijn, amai!! (Dat is Vlaams, maar soms komt die uitdrukking in mij op en dan vind ik dat ik hem wel mag gebruiken als Nederlandse ;)) Veel succes, maar ook sterkte met het gemis! En bedankt voor je leuke reactie!

    BeantwoordenVerwijderen